HTML

Alliii's blog

Mindenféle dolgokról fogok írni , de leírom saját mindennnapjaimat is.

Friss topikok

  • Andrew Boy :): Hát ja xTc 4ever! :) (2010.02.03. 22:06) 2010.02.03
  • Andrew Boy :): Miért nem mész el az anyádba??????xD (2010.02.02. 15:47) Napi 3 videó

Linkblog

Archívum

2010.02.04

2010.02.04. 19:00 :: Alex :D

Hi megint! Ma elég rossz napom volt :( Beérek suliba minden reggel veszek egy forrócsokit,ma is így tettem. Hülye osztálytársam viszont rámborította, ezért fizika órára forrócsokiillatú "lehogyozott kinézetű" gatyámmal mehettem be. Ezután tesi ott megszárítottam de aztán ofőtől kértem kikérőt és hazamentem bigone-al pofázni :D meg persze kicserélni a gatyát xd aztán visszamentem, nemvolt semmi különös. Hazajöttem nonoék ts-en cod4-eztek . Azon k*rva ideges lettem és elmentem Így jártam anyátokkalt nézni :D Aztán waroztunk egyet az xtc-sek ellen. Kikaptunk :( na mind bb all

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://allii.blog.hu/api/trackback/id/tr761729988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása